Super Ohhsem!
KEMBAR P. RAMLEE :)
Rabu, 27 Mac 2013 ? 0 Suka makan coklat ?

             Yuhui , Yuhuii , Assalmualaikummm :)
Sehat ? Aku agak tak sehat lahh . heheh . Ingat tak befday aku bile ? Dah lepas dah pun , Heheh 22/3/1998 adalah tarikh keramat aku :) Bangga kejap sebab same dengan P.RAMLEE :) . Heheh .  , Malam sebelum aku tu , ibu ngn ayah ada hantar kek , NyumNyum . Hihi ,  Terima kasih ibu ayah :)Doakan lah kakak succes dalam PMR keyh . Kakak doakn family kitaa bahagia selamanyaa :) Insyaallah ;DThaks jugak For kawan kawan aku , Sambut befday aku :) , Aku happy dengan korang .
Atas kek tu ade tulis 'HAPPY BEFDAY TENTEN' I<3 U .
Sedih sebab tak dapat sambut ngn Family ye lah kena stay ade PERKAMPUNGAN ILMU ken :)
Depan tu lah Kek aku , tu kawan kawan aku , #FATINBAITYWANIBELLA#
Sayang koranggg :)#Wani, tenten , ecah , nadiah , baity , norly , ieka , bella #
Rockapakkk ! Rock lele :)

P/S : Sayang UKULELE :) Fom3 Aspurij . Gud luck PMR erk ? Doakan aku panjang umo n dimurahkan rezeki :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
FOLLOW+ DASHBOARD♥
a>