Super Ohhsem!
Sembilan belas haribulan doblas dua ribu tigablas .
Jumaat, 20 Disember 2013 ? 0 Suka makan coklat ?
Hai, . Assalamualaikum ppl :D
Anyting ? Ahaaa , Lets straight to the tittle . 
Tarikh tu tarikhh paling sedih bagi aku
Tarikh aku kena terima hakikat
Tarikh aku kena bersyukur kepada yang menentukan segalanya
Tarikh yang menunjukkan usaha aku selama 3 tahun 
Kita hanya mampu merancang , Sebaik baik perancang adalah Pencipta kita Allah SWT :D
Tarikhh tu adalah  tarikh keramat for makhluk Batch 98 . Tarikh kami ambil result PMR . huh . Lepas ni kami semakin dewasa membilang usiaa haha . Banyak langkah yang kami perlu tempuhi di masa depan . InshaAllah tak kan kusia-siakann masa ituu . 
Result aku tak de lah gempak segempaknya . Kawan kawan aku yang lebih gempak dari aku dan tak perlu tahu la berapa aku dapat , Yang penting , Alhamdulillah Result kerja kursus aku semua cemerlang , hahah. Tu aku mampu jawab ,Sekolah aku top3 dalam daerahh je , Tapi Alhamdulillah , First Kusess ,second Kusiss , Third Samjeram . Even hanya 16 orang straight A /9A , Tapi kami bersyukur . Aku tak tersenarai pun dalam 16 tu , Tapi Ecah tersenarai , Congratess ecah :D  Next year form4 , sambung SMA . Doakann . 
and congrates jugak to my cousin . Dia lebih hebat dari aku . A luruss bhaii . Siapaa tak jeles kan , Tapi tak pe , usaha masing masing :/ Terima je lahh semuaa . Kayhhh . Just ni je entry aku pasal ni , act aku bila cakap pasal natang ni nak nangis ,ye la mana tak kan , aku takut ibu kecewa dalam diam , aku tak dapat apa yang ibu harapkan kat aku hm . k gamba ni antara kawan kawan aku yang aku sempat jumpa time amik result .
Congratulation dear :D 















Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post
FOLLOW+ DASHBOARD♥
a>